joostinkorea.reismee.nl

Welkom bij mijn avonturen in Korea!

Annyeonghaseyo en welkom op mijn reislog!

Voor de periode in Zuid-Korea heb ik het besluit genomen om, in tegenstelling tot Argentinie, nu wél mensen op de hoogte te houden van mijn avonturen in een vreemd land! Ik zal zo nu en dan verhalen posten en op deze pagina zullen jullie ook foto's vinden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik hoop je vaker terug te zien op deze pagina en laat gerust een berichtje achter!

Besitos,

Joost

Reacties

Reacties

Alie Zwaagstra

Heel veel plezier in Korea Joost.

Mieke

Wat een ontzettend leuk verhaal en heb ook de link bekeken moest je een soort vogel nadoen Joost zo met die armen omhoog? Heb in ieder geval genoten van je verhaal goed geschreven en blij dat je in zo een internationaal gezelschap terecht gekomen bent wacht op je vlgd verhaal top x

Barbara

Geweldig Joost en het verbaasd met niets dat jij gewoon voor 250 gaat praten ?

Annelies

Superleuk om te lezen Joost!
Geweldig wat je in zo'n korte tijd alweer meegemaakt hebt?
Succes nu op de universiteit en natuurlijk veel plezier
Liefs van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!